Efektivní spolupráce a komunikace mezi rodinou a MŠ – Dana GAVLASOVÁ
Dana GAVLASOVÁ
Bakalářská práce
Efektivní spolupráce a komunikace mezi rodinou a MŠ
Effective collaboration and communication between parents and kindergarten
Anotace:
Teoretická část je zaměřená na charakteristiku mateřské školy jako instituce a druhy alternativních programu, své místo má zde i osobnost učitelky a její role ve vztahu k dětem a její kompetence. Rovněž se zaměřuji na úlohu a funkci rodiny, jak spolupracovat s rodiči v legislativě a v kurikulárních dokumentech. Jak probíhá pedagogická komunikace a jaké jsou formy komunikace.Abstract:
The theoretical part focuses on the characteristics of the kindergarten as an institution and the types of alternative program, its place has here as a teacher' s personality and her role in relation to children and her competence. It also focuses on the role and function of the family, how to work with parents in legislatin and curricula. How does the teaching of communication and what are the forms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2012
Zveřejnit od: 4. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 5. 2012
- Vedoucí: Mgr. Taťána Göbelová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GAVLASOVÁ, Dana. Efektivní spolupráce a komunikace mezi rodinou a MŠ. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Osobnost pedagoga v mateřské škole
Klára PÝCHOVÁ -
Osobnost učitelky mateřské školy, její současná role a kompetence pohledem pedagogů.
Petra KUČEROVÁ -
Osobnost učitelky mateřské školy a její současné uplatnení v praxi.
Karolina POVOVÁ -
Osobnost učitelky mateřské školy a její profesní růst
Naděžda KOHOUTOVÁ -
Osobnost učitelky v MŠ
Zuzana BROMOVÁ -
Osobnost učitele v mateřské škole
Gabriela SMUDOVÁ -
Spolupráce a komunikace základní školy s rodiči při přechodu dítěte z předškolního vzdělávání z pohledu rodičů
Martina Maradová -
Komunikace alternativní základní školy s rodiči během pandemie koronaviru v roce 2020
Lucie Pechová