Mgr. Zuzana Nela KOULOVÁ

Diplomová práce

Reklamní prostor v soukromém zlínském rádiu ČAS

Advertising in Radio Cas
Anotace:
Práce analyzuje rozhlasovou reklamu v praxi. Mapuje pomocí různých zdrojů jednotlivé parametry rozhlasu všeobecně, ale i konkrétních médií v České republice. Naznačuje současné legislativní uspořádání. Analyzuje Rádio Čas a jeho konkurenty. Zkoumá samotné reklamní vysílání jak rádia samotného, tak konkurence. Navrhuje konkrétní řešení na vyvážení zaplněnosti reklamního prostoru, ale i zefektivnění …více
Abstract:
The aim of this diploma essay is to analyse nowadays real radio advertising. Thanks to sev-eral sources it first describes radio on general level and then certain radio stations in the Czech Republic. In this essay there are also mentioned nowadays legislative conditions and radio{\crq}s advertising. Then there is an analysis of Radio Čas and its closest competition. In the next part there is intimately …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2006
Identifikátor: 2722

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOULOVÁ, Zuzana Nela. Reklamní prostor v soukromém zlínském rádiu ČAS. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 03. 05. 2036

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma