Interaktivní výuka tématu Slovní úlohy na ZŠ – Jiřina ČÍHALOVÁ
Jiřina ČÍHALOVÁ
Diplomová práce
Interaktivní výuka tématu Slovní úlohy na ZŠ
Word problems on the role of the primary school
Anotace:
Hlavním cílem mé diplomové práce je vytvoření pracovních listů pro výuku ?Slovní úlohy? s pomocí interaktivní tabule a s využitím počítače na vybrané základní škole. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V první části se zabývám možnostmi využití počítačů ve výuce a interaktivní tabule ve výuce matematiky. Dále zmiňuji pojem učebnice, interaktivní učebnice a vlastní porovnávání …víceAbstract:
The main object of my final work is creating worksheets for teaching ?Word problems? with the interactive whiteboard and using ICT (Information and Communication Technology) at a selected school. The thesis is divided into two parts, a theoretical and a practical part. The first part deals with the use of ICT and interactive whiteboards in teaching mathematics. I also mention the concept of a textbook …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
17209
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Helena Binterová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČÍHALOVÁ, Jiřina. Interaktivní výuka tématu Slovní úlohy na ZŠ. Č. Bud., 2011. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství matematiky pro 2. stupeň ZŠ, Učitelství zeměpisu pro 2. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
INTERAKTIVNÍ TABULE PŘI VÝUCE CHEMIE
Martin KOPECKÝ -
Využití interaktivní tabule a osobního počítače při reedukaci specifických poruch učení v cizím jazyce na základní škole
Klára Sieglová -
Využití interaktivní tabule ve vzdělávání žáků se zrakovým postižením
Pavlína Šošolíková -
Tvorba materiálů pro využití interaktivní tabule ve výuce chemie na ZŠ
Lenka Žemličková -
Interaktivní tabule při výuce českého jazyka a literatury
Aneta REZKOVÁ -
Využití paměťových strategií ve výuce slovní zásoby
Štěpánka Klimajová -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Práce s učebními styly žáků dle percepční preference ve výuce slovní zásoby anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Barbora Striová
Název
Vložil
Vloženo
Práva