Alternative Marketing Strategies in the Music Industry as a Reaction to the Influence of the Internet – Kryštof VEČEREK
Kryštof VEČEREK
Bakalářská práce
Alternative Marketing Strategies in the Music Industry as a Reaction to the Influence of the Internet
Alternative Marketing Strategies in the Music Industry as a Reaction to the Influence of the Internet
Abstract:
The aim of the thesis is the analysis of the influence of the Internet on the music industry and the analysis of alternative marketing strategies in the music industry. The theoretical part describes the Internet, the history and principles of the music industry, the influence of the Internet on marketing and the concept of marketing mix. It then applies this information to the marketing strategies …víceAbstract:
Záměrem bakalářské práce je analýza vlivu internetu na hudební průmysl a analýza alternativních marketingových strategií v hudebním průmyslu. Teoretická část popisuje internet jako takový, historii a principy hudebního průmyslu, vliv internetu na marketing a koncept marketingového mixu. Tyto poznatky jsou následně aplikovány na marketingové možnosti a strategie v hudebním průmyslu. Toto slouží jako …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2011
Identifikátor:
19600
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VEČEREK, Kryštof. \textit{Alternative Marketing Strategies in the Music Industry as a Reaction to the Influence of the Internet}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/0zi97z/.
Jak správně citovat práci
VEČEREK, Kryštof. Alternative Marketing Strategies in the Music Industry as a Reaction to the Influence of the Internet. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie oslav 75. výročí založení JAMU pro Hudební fakultu
Gabriela Vojtičková -
Marketingová strategie hudební streamovací služby Apple Music
Tereza Pluhařová -
Vytvoření marketingové strategie hudebního festivalu
Ali KASSEM -
Marketingová strategie vybrané kapely
Jan Lubal -
Marketingová strategie v oboru hudební produkce na příkladu projektu Jabloň Music
Radek Bjaloň -
Marketingová strategie a brand identita hudebního tvůrce
Nikola Svobodová -
Marketingová a komunikační strategie pro streamovací službu Spotify
Radim Petlach -
Marketingová strategie společného projektu Otáčivého hlediště a Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov
Jana Špulková