Nikola Svobodová

Bakalářská práce

Marketingová strategie a brand identita hudebního tvůrce

Marketing strategy and brand identity of a music creator
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je navrhnout marketingovou strategii a postup tvorby brand identity hudebního tvůrce v kontextu současných trendů. Mým cílem je tuto práci napsat, tak aby to mohl pochopit i laik. Chci, aby práce mohla být užitečná případným začínajícím hudebním tvůrcům k tomu, aby po návrhu dosáhli vyššího počtu posluchačů, bookingu do klubů, spolupráci s dalšími muzikanty, aby …více
Abstract:
The main aim of this bachelor thesis is to propose a marketing strategy and a process of creating a brand identity of a music creator in the context of current trends. My aim is to write this thesis in a way that can be understood by a layman. I want the thesis to be useful to potential aspiring music creators to reach more listeners, booking into clubs, collaborating with other musicians after the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
  • Oponent: Jitka Ludvíková, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

Vysoká škola NEWTON

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management