Specifika marketingu potravinářských firem se zaměřením na cílové skupiny seniorů a dětí na českém trhu – Květa Olšanová
Květa Olšanová
Doctoral thesis
Specifika marketingu potravinářských firem se zaměřením na cílové skupiny seniorů a dětí na českém trhu
Specifics of marketing targeted to the segments of elderly consumers and children of the food companies on the Czech market.
Abstract:
Aktivity mezinárodních potravinářských společností cílené na vybrané skupiny spotřebitelů (dětí a seniorů) jsou specifické v několika ohledech. Komunikační politika cílená na děti je na národní i mezinárodní úrovni silně regulována a při vývoji výrobků cílených na děti je třeba zvláštního přístupu. Cílení na seniory starší než padesát let je považováno za neperspektivní. Dizertační práce charakterizuje …moreAbstract:
Activities of international food companies targeted to selected groups of consumers (children and seniors) are specific in several respects. Communication policy targeted on children is strongly regulated at both national and international level, thus new product development targeted to children needs special attention of marketers. Targeting seniors above fifty years is considered by marketers to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 9. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55952
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2015
- Supervisor: Hana Machková
- Reader: Miroslav Karlíček, Marie Přibová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OLŠANOVÁ, Květa. \textit{Specifika marketingu potravinářských firem se zaměřením na cílové skupiny seniorů a~dětí na českém trhu}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Praha: University of Economics, Prague. 2011. Available from: https://theses.cz/id/0zk8pf/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55952
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doctoral programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Brand positioning značky Jacobs
Linda Spanilá -
Budování značky – Brand building
Jan Procházka -
Designing Brand Positioning
David Klodner -
Positioning značky Garden Gourmet
Barbora Valášková -
Analýza postojů cílové skupiny pro positioning značky
Šimon BROŽ -
Škoda Auto Brand Positioning in Strategic Markets
Anna Voronina -
Positioning značky Kofola
Andrea Klimentová -
Osobnost obchodníka jeho vliv na positioning značky.
Daniela Nemravová