Ing. Lucie Herbočková, Ph.D.

Disertační práce

Teritoriální marketing jako nástroj pro zvyšování atraktivity měst

Territorial marketing as a tool for developing the attractiveness of cities
Anotace:
Disertační práce se kriticky zabývá úlohou teritoriálního marketingu ve městech různých velikostí – konkrétně se jedná o Brno, Olomouc, Ostravu a Zlín. Prozkoumává hlavní marketingové postupy a specifické problémy, zkoumá názory cílových skupin a předkládá doporučení pro optimalizaci marketingových aktivit. Výzkum, využívající metody případové studie a dotazníkového šetření, odhaluje mírný, avšak pozitivní …více
Abstract:
The thesis critically assesses the role of territorial marketing in Brno, Olomouc, Ostrava, and Zlin. It identifies their key marketing procedures and specific issues, examines target groups' attitudes, and proposes recommendations for marketing optimisation. The research utilises case studies and questionnaires, revealing a modest positive shift in the marketing of Czech cities from a tourism-centric …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Vladimír Žítek, Ph.D.
  • Oponent: prof. Ing. Anna Vaňová, PhD., doc. RNDr. Jiří Ježek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Doktorský studijní program / obor:
Regionální ekonomie / Regionální ekonomie