Teritoriální marketing jako nástroj pro zvyšování atraktivity měst – Ing. Lucie Herbočková, Ph.D.
Ing. Lucie Herbočková, Ph.D.
Disertační práce
Teritoriální marketing jako nástroj pro zvyšování atraktivity měst
Territorial marketing as a tool for developing the attractiveness of cities
Anotace:
Disertační práce se kriticky zabývá úlohou teritoriálního marketingu ve městech různých velikostí – konkrétně se jedná o Brno, Olomouc, Ostravu a Zlín. Prozkoumává hlavní marketingové postupy a specifické problémy, zkoumá názory cílových skupin a předkládá doporučení pro optimalizaci marketingových aktivit. Výzkum, využívající metody případové studie a dotazníkového šetření, odhaluje mírný, avšak pozitivní …víceAbstract:
The thesis critically assesses the role of territorial marketing in Brno, Olomouc, Ostrava, and Zlin. It identifies their key marketing procedures and specific issues, examines target groups' attitudes, and proposes recommendations for marketing optimisation. The research utilises case studies and questionnaires, revealing a modest positive shift in the marketing of Czech cities from a tourism-centric …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a2q4c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Vladimír Žítek, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. Anna Vaňová, PhD., doc. RNDr. Jiří Ježek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaDoktorský studijní program / obor:
Regionální ekonomie / Regionální ekonomie
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Limbický marketing (Marketingová strategie zaměřená na limbický systém)
Martina Poláková -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing mest
Aneta Tomečková -
Teritoriální marketing na příkladu norských olympijských měst
Kristýna Kulhavá -
Marketing města a „Smart Cities“
Kristýna Minaříková