Analýza Facebookové prezentace a komunikace firmy Paradox Intera-ctive a její konkurence – Jakub Ryneš
Jakub Ryneš
Master's thesis
Analýza Facebookové prezentace a komunikace firmy Paradox Intera-ctive a její konkurence
Analysis of Facebook presenation and communication of Paradox Interactive and competing companies
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou prezentací a komunikací tří konkurenčních firem, za-bývajících se vydáváním počítačových her pomocí sociální sítě Facebook. Práce má tři cíle. Prvním cílem je porovnat a zhodnotit prezentace daných firem na Facebooku. Druhým cílem je porovnat a zhodnotit strategii komunikace a získávání zákazníků skrze síť Facebook. Po-slední cíl navrhuje doporučení pro firmu Paradox …moreAbstract:
Master thesis deals with analysis of presentation and communication of 3 competing video-games publishing companies using Facebook social network. This thesis has 3 goals. The first one is to compare and evaluate company's presentations on Facebook. The second goal is to compare and evaluate the strategy of communication and customer acquisition through the Facebook network. The last goal suggests …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 1. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75578
Thesis defence
- Date of defence: 28. 1. 2019
- Supervisor: Zdeněk Molnár
- Reader: Libor Gála
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75578
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Theses on a related topic
-
Projects related to the SDGs and the response generated on social networks: analysis of the World Economic Forum profile on Twitter over the selected time period
David KLIKA -
Social media content vybrané obchodní společnosti v době pandemie COVID-19
Tomáš Lavický -
Politicians' COVID discourse on social media: comparative discourse analysis of tweets by Donald Trump and Joe Biden
Kristina KONVIČNÁ -
Social media marketing strategies of Turkish airline companies
Mehmet Berkay Yungevis -
The self-presentation of Instagram influencers and the construction of social media celebrity
Dominika Beneš Kováčová -
Islam and social media in Indonesia and Malaysia
Vendula Zdarsová -
Simulating drone automation in agriculture using neural networks
Jakub Valent -
LGBTQ+ Representation in Video Games
Martin LÁTAL