Atraktivita hybridních modelů značky Škoda – Petr Poláček
Petr Poláček
Bakalářská práce
Atraktivita hybridních modelů značky Škoda
Attractiveness of Škoda hybrid models
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá atraktivitou hybridních modelů značky Škoda s užším zaměřením na Octavii iV. Teoretická část se zabývá produktem, segmentací trhu a jejímy proměnnými. Dále se práce zabývá stupni elektrifikace, historií a elektrifikovanými modely značky Škoda. Další část práce se zabývá Octavií čtvrté generace a jejímu podobnému rozboru v provedení iV. Cílem práce je návrh segmentace …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the attractiveness of hybrid models of the Škoda brand with a closer focus on the Octavia IV. The theoretical part deals with the product, market segmentation and its variables. The work also deals with the degree of electrification, history and electrified models of the Škoda brand. The next part of the work deals with the fourth-generation Octavia and its similar analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2022
- Vedoucí: Ing. Hana Volfová, Ph.D.
- Oponent: Eva Jaderná, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Švejdar, L.
7. 12. 2021