Petr Poláček
Bachelor's thesis
Atraktivita hybridních modelů značky Škoda
Attractiveness of Škoda hybrid models
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá atraktivitou hybridních modelů značky Škoda s užším zaměřením na Octavii iV. Teoretická část se zabývá produktem, segmentací trhu a jejímy proměnnými. Dále se práce zabývá stupni elektrifikace, historií a elektrifikovanými modely značky Škoda. Další část práce se zabývá Octavií čtvrté generace a jejímu podobnému rozboru v provedení iV. Cílem práce je návrh segmentace …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the attractiveness of hybrid models of the Škoda brand with a closer focus on the Octavia IV. The theoretical part deals with the product, market segmentation and its variables. The work also deals with the degree of electrification, history and electrified models of the Škoda brand. The next part of the work deals with the fourth-generation Octavia and its similar analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2021
Thesis defence
- Date of defence: 10. 2. 2022
- Supervisor: Ing. Hana Volfová, Ph.D.
- Reader: Eva Jaderná, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Švejdar, L.
7/12/2021