Analýza marketingového mixu Měšťanského pivovaru v Kutné Hoře – Nela Maturová
Nela Maturová
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu Měšťanského pivovaru v Kutné Hoře
Analysis of the Marketing Mix of the Brewery in Kutná Hora
Anotace:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu stávajících nástrojů marketingového mixu Měšťanského pivovaru v Kutné Hoře, jejich kritické zhodnocení a na základě zjištěných výsledků navrhnout případná opatření v rámci jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Studentka provede marketingový výzkum zaměřený na Měšťanský pivovar v Kutné Hoře a jím využívané marketingové nástroje a preference stávajících …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.