Framing effect a jeho využití v marketingu – Bc. Denisa Žochová
Bc. Denisa Žochová
Master's thesis
Framing effect a jeho využití v marketingu
Framing effect in marketing
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o problematice framing efektu, což je kognitivní před-sudek demonstrující lidskou iracionalitu a nabízí doporučení vhodná pro aplikaci při komunikaci ceny a marketingových aktivitách. Doporučení jsou postavena na analýzách výsledků dotazníkového šetření a měření eye trackingového experimen-tu. Potenciální vliv rámování byl aplikován na vzdělanější vrstvu generace Y, kde u …viacAbstract:
Diploma thesis focuses on framing effect as cognitive prejudice demonstrating human irrationality. Moreover, the thesis offers recommendations applicable for marketing activities and communication regarding price. The recommendations are based on analysis of outcomes from questionnaire survey and measurement of eye-tracking experiment. Potential influence of framing effect was applied on more educated …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitele na trhu s doplňky stravy
Zuzana Parfusová -
Priming efekt a jeho vliv na chování spotřebitele
Michaela Hřebíčková -
Vliv tzv. "Ikea efektu" na spotřebitele generace Y
Jana Hochvaldová -
Iracionalita ve spotřebitelském chování
Markéta HANZLÍKOVÁ -
Kognitivní schopnosti a omezená racionalita: Ekonomický experiment
Miriam Moramová -
Omezená racionalita subjektů a její vliv na ekonomický vývoj
Nicole Marešová -
Právní úprava kontraktace z pohledu transakčních nákladů a omezené racionality
Michael Živěla -
Marketing firmy z pohledu behaviorální ekonomie
Kateřina Písaříková