Bc. Silvie Kadlecová

Diplomová práce

Vyprávění příběhu v komerční televizní reklamě

Storytelling in Commercial TV Advertising
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na použití příběhu v komerční televizní reklamě a jeho vnímání příjemci. V teoretické části je definována reklama a je zařazena do systému marketingových komunikací. Dále je definován příběh, jeho elementy a existující typy příběhů. Popsána je i role příběhu v marketingu. Praktická část se zaměřuje na analýzu vybraných reklamních kampaní z pohledu využití příběhu a na reakce …více
Abstract:
The master's thesis focuses on the use of a story in commercial television advertising and its perception among the audience. The theoretical part contains the definition of advertising and it is classified in the marketing communications' system. Further, there is a definition of a story, its elements and existing types of stories. The role of a story in marketing is also described. Practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 24. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Blandína Šramová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kadlecová, Silvie. Vyprávění příběhu v komerční televizní reklamě. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace