Vyprávění příběhu v komerční televizní reklamě – Bc. Silvie Kadlecová
Bc. Silvie Kadlecová
Diplomová práce
Vyprávění příběhu v komerční televizní reklamě
Storytelling in Commercial TV Advertising
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na použití příběhu v komerční televizní reklamě a jeho vnímání příjemci. V teoretické části je definována reklama a je zařazena do systému marketingových komunikací. Dále je definován příběh, jeho elementy a existující typy příběhů. Popsána je i role příběhu v marketingu. Praktická část se zaměřuje na analýzu vybraných reklamních kampaní z pohledu využití příběhu a na reakce …víceAbstract:
The master's thesis focuses on the use of a story in commercial television advertising and its perception among the audience. The theoretical part contains the definition of advertising and it is classified in the marketing communications' system. Further, there is a definition of a story, its elements and existing types of stories. The role of a story in marketing is also described. Practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 24. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kadlecová, Silvie. Vyprávění příběhu v komerční televizní reklamě. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Je televizní reklama v dnešní době stále ještě relevantní?
František Dolejší -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Tomáš Ulrich -
Klamavá reklama v televizní reklamě
Olivie Valentová -
Jak děti rozumí televizní reklamě: analýza recepčních strategií
Hana Brychtová -
Reklama a děti/dospívající
Petra Pichová -
Analýza současných a budoucích trendů televizní reklamy
Dan Vitvera -
Etika a reklama ve farmacii
Gabriela Modráčková -
Ruská televizní reklama
Lolita LITVINENKO