Marek Rusnák
Bakalářská práce
Analýza image loga výrobce aut
The Analysis of Logo Image for Car Producer
Anotace:
Cílem této bakalářské práce byla analýza image nového loga firmy Škoda Auto mezi občany České republiky staršími 18 let. Automobilka Škoda v roce 2011 změnila své logo, což byl pro mne impuls zvolit si toto téma. Byl proveden marketingový výzkum, z něhož byla získána data pro následnou analýzu. Bylo zjištěno, že většina respondentů současné logo Škody nezná a jeho vzhled je hodnocen hůře než vzhled …víceAbstract:
The aim of this thesis was to analyze the image of the new logo of Škoda Auto among citizens of the Czech Republic aged over 18 years. Škoda changed its logo in 2011 and it was the impetus to choose this topic for me. It was carried out marketing research, from which were obtained data for subsequent analysis. It was found, that most respondents does not know the current logo of Škoda and its appearance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/95294
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedoucí: Markéta Zajarošová
- Oponent: Martina Hoďáková
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image
Eva Materlínová