Bc. Eva Struhařová

Master's thesis

Analýza nespokojenosti zákazníka vyjádřená on-line

Analysis of customer satisfaction declared on-line
Abstract:
Cílem diplomové práce je analýza faktorů vedoucích k nespokojenosti zákazníků vyjádřená online v oblasti poskytování služeb slevových portálů a návrh doporučení, vyplývajících ze zjištěných skutečností. V teoretické části jsou shrnuty stěžejní teoretické poznatky, které poskytují vhled do dané problematiky e-služeb a vyjadřování spokojenosti a nespokojenosti zákazníků. Praktická část se zabývá konkrétní …more
Abstract:
The goal of this diploma thesis is an analysis of customer satisfaction declared on-line in the field of deal-of-the-day websites and a proposal of recommendations resulting from the findings. In the theoretical part there are summarized the main theoretical findings which provide insight into the issue of e-services and declaration of customer satisfaction and dissatisfaction. The practical part deals …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2015
  • Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta