Analýza nespokojenosti zákazníka vyjádřená on-line – Bc. Eva Struhařová
Bc. Eva Struhařová
Diplomová práce
Analýza nespokojenosti zákazníka vyjádřená on-line
Analysis of customer satisfaction declared on-line
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza faktorů vedoucích k nespokojenosti zákazníků vyjádřená online v oblasti poskytování služeb slevových portálů a návrh doporučení, vyplývajících ze zjištěných skutečností. V teoretické části jsou shrnuty stěžejní teoretické poznatky, které poskytují vhled do dané problematiky e-služeb a vyjadřování spokojenosti a nespokojenosti zákazníků. Praktická část se zabývá konkrétní …víceAbstract:
The goal of this diploma thesis is an analysis of customer satisfaction declared on-line in the field of deal-of-the-day websites and a proposal of recommendations resulting from the findings. In the theoretical part there are summarized the main theoretical findings which provide insight into the issue of e-services and declaration of customer satisfaction and dissatisfaction. The practical part deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o4jw3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza slevových portálů
Peter Števanka -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew -
Analysis of current ŠKODA AUTO loyalty incentives and insights for a future loyalty strategy
Kevin Hargas -
B2B customer loyalty - factors affecting customer loyalty in the food supply industry
Adam Valečka -
The Loyalty Programme of the National Museum
Alena Dziamidava -
Datamining and its exploitation for effective Loyalty Programs within company,s Business Model
Dalibor Hlava -
Drivers of Attitude Loyalty on Cola Drinks Market
Fumiya Kimura