Bc. Evgeny Lyust

Bachelor's thesis

Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň sdružení Český ráj

Criterion of media selection for advertising campain of association "Český ráj"
Abstract:
Hlavním cílem této práce je zkoumání procesu při rozhodování výběru médií pro reklamní kampaň sdružení Český ráj. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje popisu reklamních médií a popisuje jejich výhody a nevýhody. Práce je zaměřena na hlavní druhy médií, charakterizuje tisk, rozhlas, televizi, internet a jiné mediální zdroje. V praktické části podrobně …more
Abstract:
In my work I was trying to analyze process of media selection for advertising campaign of association „Český ráj“. My work consists of two parts: theoretical and practical. In first part I wrote about advertising media and about their benefits and detriments. My work focused on main kinds of media and give description of newspapers, radio, TV, internet and other media. In the practical part, I focused …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 1. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 2. 2012
  • Supervisor: JUDr. Petr Majerik
  • Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní