Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň sdružení Český ráj – Bc. Evgeny Lyust
Bc. Evgeny Lyust
Bakalářská práce
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň sdružení Český ráj
Criterion of media selection for advertising campain of association "Český ráj"
Anotace:
Hlavním cílem této práce je zkoumání procesu při rozhodování výběru médií pro reklamní kampaň sdružení Český ráj. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje popisu reklamních médií a popisuje jejich výhody a nevýhody. Práce je zaměřena na hlavní druhy médií, charakterizuje tisk, rozhlas, televizi, internet a jiné mediální zdroje. V praktické části podrobně …víceAbstract:
In my work I was trying to analyze process of media selection for advertising campaign of association „Český ráj“. My work consists of two parts: theoretical and practical. In first part I wrote about advertising media and about their benefits and detriments. My work focused on main kinds of media and give description of newspapers, radio, TV, internet and other media. In the practical part, I focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jb7up/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2012
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Volba komunikačních kanálů v závislosti na efektivitě reklamní kampaně z hlediska navýšení prodejů ve firmě ABC Data s.r.o.
Barbara Studená -
Reklama 2.0 aneb reklamní sdělení ve věku nových médií
Vendula Pudelková -
Případová studie tvorby reklamní kampaně
Ondřej Kašpar -
Dezinformační kampaně zelených organizací a jejich důsledky na rozvoj regionu
Jan Krejčí -
Jídlo a jeho úloha v rozvoji regionu (případ kraje Vysočina)
Yveta Karlová -
Rozvoj cestovního ruchu v regionu Podblanicko
Jana Syslová -
Marketingová komunikace turistické oblasti Český ráj
Dominik Pavlíček -
Marketingová komunikace destinace Lomnice nad Popelkou a okolí
Ondřej Hink