Použití 3D grafiky v digitálním storytellingu – Elizaveta Krasilnikova
Elizaveta Krasilnikova
Bakalářská práce
Použití 3D grafiky v digitálním storytellingu
Use of 3D Graphics in Digital Storytelling
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vytvořit storytellingový web o uralském folklóru s unikátními 3D ilustracemi, který bude vizuálně působivý a kulturně smysluplný. První kapitola teoretické části zkoumá digitální storytelling a jeho různé formy, s důrazem na interaktivitu a imerzi. Druhá a třetí část se zaměřují na roli 3D grafiky v designu webových stránek a její vliv na tvorbu digitálních příběhů. Poznatky …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to create a storytelling website about the Ural folklore with unique 3D illustrations that will be visually impressive and culturally meaningful. The first chapter of the theoretical part explores digital storytelling and its various forms, with a focus on interactivity and immersion. The second and third chapters explore the role of 3D graphics in web design and its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krasilnikova, Elizaveta. Použití 3D grafiky v digitálním storytellingu. Zlín, 2024. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Multimédia a design / Digitální design
Práce na příbuzné téma
-
Divadelní imerze jako druh alternativní reality
Kateřina Volánková -
Možnosti zprostředkování imerze v kulturní sféře: praktické příklady
Tereza Hegrová -
Vliv stupně imerze na zapamatování obsahu virtuálního tréninku v průmyslových podnicích
Jan KUBR -
Narativa, imerze a volba v počítačových hrách
Karolína Slunečková -
Narativní komplexita, realističnost a imerze ve hře Cyberpunk 2077
Jan Strádal -
Analýza cizojazyčných interakcí v kontextu rané imerze. Kvalitativní výzkum komunikačních strategií na základě videozáznamu.
Alena KŘIKAVOVÁ