Elizaveta Krasilnikova

Bakalářská práce

Použití 3D grafiky v digitálním storytellingu

Use of 3D Graphics in Digital Storytelling
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vytvořit storytellingový web o uralském folklóru s unikátními 3D ilustracemi, který bude vizuálně působivý a kulturně smysluplný. První kapitola teoretické části zkoumá digitální storytelling a jeho různé formy, s důrazem na interaktivitu a imerzi. Druhá a třetí část se zaměřují na roli 3D grafiky v designu webových stránek a její vliv na tvorbu digitálních příběhů. Poznatky …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to create a storytelling website about the Ural folklore with unique 3D illustrations that will be visually impressive and culturally meaningful. The first chapter of the theoretical part explores digital storytelling and its various forms, with a focus on interactivity and immersion. The second and third chapters explore the role of 3D graphics in web design and its …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Krasilnikova, Elizaveta. Použití 3D grafiky v digitálním storytellingu. Zlín, 2024. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Multimédia a design / Digitální design