Analýza rozvoje cestovní agentury v době internetové revoluce – Vladimíra Vlčková
Vladimíra Vlčková
Diplomová práce
Analýza rozvoje cestovní agentury v době internetové revoluce
Anotace:
Práce analyzuje rozvoj internetové cestovní agentury - české mikrofirmy ? a to od vzniku agentury až po současnost, z hlediska jejích cílů, strategií a dosažených výsledků. Podrobněji se zabývá hodnocením kvality a účinností internetových prezentací sledované cestovní agentury a srovnává je s prezentacemi konkurentů. Cestovní agentuře jsou na základě provedené analýzy doporučeny konkrétní postupy v …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/2411
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2007
- Vedoucí: Ladislav Hartman
- Oponent: Vladimír Vojík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/2411
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Získávání dat pro multimediální prezentace cestovních kanceláří
Martin Kopl -
Internetová prezentace zámku Hrádek u Nechanic
Kateřina Kindlová -
Webová prezentace Východní Moravy
Vladimíra HORÁČKOVÁ -
Návrh webové prezentace pro zvýšení konkurenceshopnosti podniku Sportareál Kvasice
Jakub Hora -
Návrh síťového řešení malé cestovní kanceláře a její prezentace na internetu
Jan Korol -
Marketing vybrané destinace cestovního ruchu se zaměřením na internetovou prezentaci
Barbora ŠTOLBOVÁ -
Analýza spokojenosti zákazníků firmy Internet Mall, a.s.
Kristýna Anft -
Televize nebo internet? Analýza uživatelského chování žáků základní školy
Lucie Prachmanová