Specifika kupního chování spotřebitelů při nákupu zboží dlouhodobé spotřeby – Mgr. Lenka LEDVINOVÁ
Mgr. Lenka LEDVINOVÁ
Master's thesis
Specifika kupního chování spotřebitelů při nákupu zboží dlouhodobé spotřeby
Specifics of purchasing behavior during shopping of long-term goods
Abstract:
Specifika kupního chování spotřebitelů při nákupu zboží dlouhodobé spotřeby Hlavním cílem diplomové práce je identifikace determinant kupního chování spotřebitelů při výběru lyžařského vybavení a komparace odlišností při nákupu běžeckého a sjezdového vybavení. V rámci práce bylo provedeno místní šetření v Libereckém kraji, které směřovalo k naplnění vytyčeného cíle. Výsledky získané ze shromážděných …moreAbstract:
Specifics of purchasing behavior of consumers when purchasing durable goods The main objective of my diploma thesis is to identify determinants of purchasing behavior of consumers when choosing ski equipment and comparison differences of cross country and downhill purchase equipment. The diploma thesis was carried out local inquiry in the Liberec region, which directed to fulfill the pursued goals …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LEDVINOVÁ, Lenka. \textit{Specifika kupního chování spotřebitelů při nákupu zboží dlouhodobé spotřeby}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2012. Available from: https://theses.cz/id/10ykhh/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
LEDVINOVÁ, Lenka. Specifika kupního chování spotřebitelů při nákupu zboží dlouhodobé spotřeby. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Rozdiely v spotrebných funkciách tovarov dlhodobej a krátkodobej spotreby v krajinách V4
Matej Šimoňák -
Proces rozhodování o nákupu produktů dlouhodobé spotřeby
Veronika Příplatová -
Změny nákupního chování spotřebitelů vyvolané SARS-COV2
Nayef Qatarneh -
Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů
Katarina Farberova -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Chování spotřebitele a rozšířená realita
Jiří Mikoška -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Jaroslav Peterka -
Triple Bottom Line odpovědnost a kupní chování spotřebitelů
Štěpánka Jakubcová