Daniel Frühauf
Diplomová práce
Loajalita v módním průmyslu
Loyalty in Fashion Industry
Anotace:
Cílem práce je analyzovat věrnost zákazníků na trhu módy a oděvů, identifikovat zákaznické vnímání a účast ve věrnostních programech, provést komparaci věrnostních programů největších módních domů a zhodnotit současné přístupy k jejich využívání. Na základě výsledků výzkumu navrhnout doporučení pro tvorbu věrnostních programů na trhu s módou a oblečením. V řešení bylo použito metod focus group, dotazníkové …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze customer loyalty and market fashion apparel, identify customer perception and participation in loyalty programs. Evaluate current approaches of using customer loyalty programs by the biggest fashion houses. Based on the research results suggest recommendations for creating loyalty programs on the market with fashion and clothing. The solution was used focus group …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44072
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2015
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Radek Tahal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44072
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní programy u maloobchodních řetězců
Žaneta Píšová -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Lenka Skálová -
Věrnostní programy v retailu
Linda Vithová -
Věrnostní programy a generace Z
Michael Alexa -
Využití mobilních aplikací pro věrnostní komunikaci a direct marketing
Erik Muff -
Věrnostní programy na spotřebitelských trzích
David Krbec -
Věrnostní programy na trhu s kosmetikou v České republice
Martin Chovanec -
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení Brand experience
Radim Zacios