Daniel Frühauf
Master's thesis
Loajalita v módním průmyslu
Loyalty in Fashion Industry
Abstract:
Cílem práce je analyzovat věrnost zákazníků na trhu módy a oděvů, identifikovat zákaznické vnímání a účast ve věrnostních programech, provést komparaci věrnostních programů největších módních domů a zhodnotit současné přístupy k jejich využívání. Na základě výsledků výzkumu navrhnout doporučení pro tvorbu věrnostních programů na trhu s módou a oblečením. V řešení bylo použito metod focus group, dotazníkové …moreAbstract:
The aim of this thesis is to analyze customer loyalty and market fashion apparel, identify customer perception and participation in loyalty programs. Evaluate current approaches of using customer loyalty programs by the biggest fashion houses. Based on the research results suggest recommendations for creating loyalty programs on the market with fashion and clothing. The solution was used focus group …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44072
Thesis defence
- Date of defence: 3. 2. 2015
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Radek Tahal
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44072
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Věrnostní programy u maloobchodních řetězců
Žaneta Píšová -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Lenka Skálová -
Věrnostní programy v retailu
Linda Vithová -
Věrnostní programy a generace Z
Michael Alexa -
Využití mobilních aplikací pro věrnostní komunikaci a direct marketing
Erik Muff -
Věrnostní programy na spotřebitelských trzích
David Krbec -
Věrnostní programy na trhu s kosmetikou v České republice
Martin Chovanec -
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení Brand experience
Radim Zacios