Bc. Lucie Šimůnková

Bachelor's thesis

Dobré mravy v reklamě

Good Manners in Adrertising
Abstract:
Bakalářská práce pojednávající na téma dobré mravy v reklamě, je logicky dělena na tři části. První část se snaží přiblížit reklamu jako takovou ve svých úvodních kapitolách nejprve představením jejího historického vývoje. Zde si čtenář může udělat představu o tom, o jak starý či z moderního pohledu nový jev jde. Práce rovněž vymezuje různé definice reklamy, její obsah a formy, druhy, cíle a hlavně …more
Abstract:
Bachelor thesis dealing with the topic of good manners in advertising is logically divided into three parts. The first part attempts to bring closer advertising as such in its opening chapters by introducing its historical development. Here the reader can get an idea about how old or from the modern point of view a new phenomenon advertising is. This work also defines the various definitions of advertising …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 9. 2012
  • Supervisor: JUDr. Aleš Rozehnal, Ph.D.
  • Reader: doc. JUDr. Petr Bělovský, Dr.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS