Lucie Lošťáková

Bakalářská práce

Měření spokojenosti zákazníků s pizzerií

Customer Satisfaction Measurement with Pizzeria
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat spokojenost zákazníků s pizzerii U Letiště a navrhnout možnosti, jak tuto spokojenost zvýšit. Práce je rozdělena na několik kapitol, ve kterých se čtenář postupně seznámí s charakteristikou pizzerie (základní informace o pizzerii, služby pizzerie poskytované zákazníkům), teoretickými východisky pro měření spokojenosti zákazníků (popis základní charakteristiky …více
Abstract:
The aim of this paper is to analyze customer satisfaction with pizzeria U Letiště and suggest ways how to improve their satisfaction. The paper is divided into several chapters in which the reader can get the the characteristics of the pizzeria (basic information about pizza, pizza service provided to customers), theoretical basis for measuring customer satisfaction (description of the basic characteristics …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 8. 2012
  • Vedoucí: Vojtěch Spáčil
  • Oponent: Petra Krbová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava