Analýza marketingové komunikace e-shopu Gnome's coffee – Jan Smolen
Jan Smolen
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace e-shopu Gnome's coffee
Marketing Communication Gnome´s Coffee E-Shop
Abstract:
Hlavním tématem této práce je internetový obchod Gnome's coffee a jeho komunikační aktivity. Důraz je převážně kladen na uživatelskou přívětivost e-shopu. Teoretická část seznamuje čtenáře s internetovým médiem, přibližuje, co je to internetový obchod a seznamuje s nástroji internetového marketingu. Praktická část práce představuje společnost Gnome's coffee, analyzuje její zákazníky, představuje konkurenci …moreAbstract:
The main theme of this work is the Gnome's coffee e-shop and its communication activities. The emphasis is mainly on user experience of the e-shop. The theoretical part introduces the reader with the internet medium, introduces e-shop and the tools of internet marketing. The practical part introduces Gnome's coffee company, analyzes its customers, presents competition and compares the user experience …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Smolen, Jan. Analýza marketingové komunikace e-shopu Gnome's coffee. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
David Sekerák -
Webový nástroj pro hodnocení online marketingové komunikace
David Brandejs -
Marketingove komunikace spolecnosti DCT Czech s.r.o. v online prostredi
Lukáš Toman -
Účinnost a účelnost online marketingové komunikace
David Brandejs -
Marketingová komunikace webových stránek vybraného města
Jaroslav Veselý -
Využití internetového marketingu jako nástroje ke zvyšování návštěvnosti webových stránek
Šárka Tichá -
Využití internetového marketingu vybraného podniku
Veronika Tatarová