Jan Smolen

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace e-shopu Gnome's coffee

Marketing Communication Gnome´s Coffee E-Shop
Anotace:
Hlavním tématem této práce je internetový obchod Gnome's coffee a jeho komunikační aktivity. Důraz je převážně kladen na uživatelskou přívětivost e-shopu. Teoretická část seznamuje čtenáře s internetovým médiem, přibližuje, co je to internetový obchod a seznamuje s nástroji internetového marketingu. Praktická část práce představuje společnost Gnome's coffee, analyzuje její zákazníky, představuje konkurenci …více
Abstract:
The main theme of this work is the Gnome's coffee e-shop and its communication activities. The emphasis is mainly on user experience of the e-shop. The theoretical part introduces the reader with the internet medium, introduces e-shop and the tools of internet marketing. The practical part introduces Gnome's coffee company, analyzes its customers, presents competition and compares the user experience …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Tomáš Šula, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Smolen, Jan. Analýza marketingové komunikace e-shopu Gnome's coffee. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace