Anna-Marie Rambousková

Master's thesis

In-storová komunikace značek v kategorii kávy, čaje a cukrovinek na českém moderním trhu

In-store communication of brands in the category of coffee, tea, and confectionery in the Czech modern market
Abstract:
Práce je zaměřena na analýzu in-storové komunikace značek v kategorii kávy, čaje a cukrovinek na českém moderním trhu. Cílem práce je zanalyzovat a porovnat in-storovou komunikaci značek v jednotlivých kategoriích a mezi jednotlivými řetězci, a zjistit, zda má přímý dopad na nákupní chování nakupujících. V teoretické části je rozebrána problematika podpory prodeje jako marketingové disciplíny. Dále …more
Abstract:
The thesis focuses on the analysis of in-store communication of brands in the category of coffee, tea, and confectionery in the Czech modern market. The aim of the thesis is to analyse and compare the in-store communication of brands in individual categories and between individual chains, and to find out whether it has a direct impact on the purchasing behaviour of shoppers. The theoretical part discusses …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 1. 2022
  • Supervisor: Elvíra Čermáková
  • Reader: Přemysl Průša

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85096