In-storová komunikace značek v kategorii kávy, čaje a cukrovinek na českém moderním trhu – Anna-Marie Rambousková
Anna-Marie Rambousková
Master's thesis
In-storová komunikace značek v kategorii kávy, čaje a cukrovinek na českém moderním trhu
In-store communication of brands in the category of coffee, tea, and confectionery in the Czech modern market
Abstract:
Práce je zaměřena na analýzu in-storové komunikace značek v kategorii kávy, čaje a cukrovinek na českém moderním trhu. Cílem práce je zanalyzovat a porovnat in-storovou komunikaci značek v jednotlivých kategoriích a mezi jednotlivými řetězci, a zjistit, zda má přímý dopad na nákupní chování nakupujících. V teoretické části je rozebrána problematika podpory prodeje jako marketingové disciplíny. Dále …moreAbstract:
The thesis focuses on the analysis of in-store communication of brands in the category of coffee, tea, and confectionery in the Czech modern market. The aim of the thesis is to analyse and compare the in-store communication of brands in individual categories and between individual chains, and to find out whether it has a direct impact on the purchasing behaviour of shoppers. The theoretical part discusses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85096
Thesis defence
- Date of defence: 17. 1. 2022
- Supervisor: Elvíra Čermáková
- Reader: Přemysl Průša
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RAMBOUSKOVÁ, Anna-Marie. \textit{In-storová komunikace značek v kategorii kávy, čaje a cukrovinek na českém moderním trhu}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2021. Available from: https://theses.cz/id/124ona/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85096
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Czech-Russian trade relations: political constraints and economic consequenses
Mikhail Litvinov -
Shopper marketing
Michaela Konečná -
Effectiveness Evaluation of Shopper Marketing Tools
Alena Sergeevna Gruzdeva -
Využitie shopper marketingu u retailerov s rýchlo obrátkovým spotrebným tovarom v Českej Republike
Michal Orosz -
Shopper marketing
Nikola Klímová -
Konkurenceschopnost druhotného umístění vybraných firem na moderním trhu
Tomáš Kadaník -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hypermarket a.s.
Robert Imling