In-storová komunikace značek v kategorii kávy, čaje a cukrovinek na českém moderním trhu – Anna-Marie Rambousková
Anna-Marie Rambousková
Diplomová práce
In-storová komunikace značek v kategorii kávy, čaje a cukrovinek na českém moderním trhu
In-store communication of brands in the category of coffee, tea, and confectionery in the Czech modern market
Anotace:
Práce je zaměřena na analýzu in-storové komunikace značek v kategorii kávy, čaje a cukrovinek na českém moderním trhu. Cílem práce je zanalyzovat a porovnat in-storovou komunikaci značek v jednotlivých kategoriích a mezi jednotlivými řetězci, a zjistit, zda má přímý dopad na nákupní chování nakupujících. V teoretické části je rozebrána problematika podpory prodeje jako marketingové disciplíny. Dále …víceAbstract:
The thesis focuses on the analysis of in-store communication of brands in the category of coffee, tea, and confectionery in the Czech modern market. The aim of the thesis is to analyse and compare the in-store communication of brands in individual categories and between individual chains, and to find out whether it has a direct impact on the purchasing behaviour of shoppers. The theoretical part discusses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85096
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2022
- Vedoucí: Elvíra Čermáková
- Oponent: Přemysl Průša
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85096
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Czech-Russian trade relations: political constraints and economic consequenses
Mikhail Litvinov -
Shopper marketing
Michaela Konečná -
Effectiveness Evaluation of Shopper Marketing Tools
Alena Sergeevna Gruzdeva -
Využitie shopper marketingu u retailerov s rýchlo obrátkovým spotrebným tovarom v Českej Republike
Michal Orosz -
Shopper marketing
Nikola Klímová -
Konkurenceschopnost druhotného umístění vybraných firem na moderním trhu
Tomáš Kadaník -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
POINT OF SALE MARKETING V ČESKÉM PROSTŘEDÍ
Veronika Vavřinová