Anna-Marie Rambousková

Diplomová práce

In-storová komunikace značek v kategorii kávy, čaje a cukrovinek na českém moderním trhu

In-store communication of brands in the category of coffee, tea, and confectionery in the Czech modern market
Anotace:
Práce je zaměřena na analýzu in-storové komunikace značek v kategorii kávy, čaje a cukrovinek na českém moderním trhu. Cílem práce je zanalyzovat a porovnat in-storovou komunikaci značek v jednotlivých kategoriích a mezi jednotlivými řetězci, a zjistit, zda má přímý dopad na nákupní chování nakupujících. V teoretické části je rozebrána problematika podpory prodeje jako marketingové disciplíny. Dále …více
Abstract:
The thesis focuses on the analysis of in-store communication of brands in the category of coffee, tea, and confectionery in the Czech modern market. The aim of the thesis is to analyse and compare the in-store communication of brands in individual categories and between individual chains, and to find out whether it has a direct impact on the purchasing behaviour of shoppers. The theoretical part discusses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 1. 2022
  • Vedoucí: Elvíra Čermáková
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85096