Tvorba a realizace inkluzivního programu v rámci projektového vyučování pro žáky prvního stupně ZŠ – Patricie LESKOVANOVÁ
Patricie LESKOVANOVÁ
Diplomová práce
Tvorba a realizace inkluzivního programu v rámci projektového vyučování pro žáky prvního stupně ZŠ
Creation and implementation of an inclusive programme in the framework of project-based learning for pupils in the first grade of primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tvorbou projektového vyučování se zaměřením na inkluzi. V projektu si žáci vyzkoušeli pracovat s pomůckami, které využívají lidé se somatickým, zrakovým a sluchovým postižením. Díky tomu si mohli lépe uvědomit odlišnosti a obtíže, které tyto lidi provázejí.Abstract:
The thesis deals with the development of project-based learning with a focus on inclusion. In the project, the students tried to work with aids used by people with somatic, visual and hearing disabilities. This enabled them to become more aware of the differences and difficulties that accompany these people.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lucia Pastieriková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LESKOVANOVÁ, Patricie. \textit{Tvorba a realizace inkluzivního programu v rámci projektového vyučování pro žáky prvního stupně ZŠ}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/126rfq/.
Jak správně citovat práci
LESKOVANOVÁ, Patricie. Tvorba a realizace inkluzivního programu v rámci projektového vyučování pro žáky prvního stupně ZŠ. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Využití projektové metody v inkluzivním vzdělávání
Petra MACHÁTOVÁ -
Efekt projektového vyučování na schopnost poskytování první pomocí u žáků prvního stupně základních škol
Veronika VÁGNEROVÁ -
Výukové materiály o historii Třebíče pro první stupeň základní školy
Jan Menšík -
Aktivizační a motivační činitelé v procesu vyučování dětí s dyskalkulií na první stupni ZŠ
Zuzana Vinšová -
Cesta za tajemstvím - projektové vyučování na prvním stupni základní školy
Ivana Šindelářová -
Porovnání proporcionálního zastoupení časové dotace vyučovaných předmětů v rámci studia učitelství pro 1. stupeň ZŠ na VŠ a v rámci výuky na 1. stupni ZŠ
Pavel KŘIVAN -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová -
Percepce mentálního postižení středoškoláky na Blanensku - projekt výzkumného šetření
Alena Šmeralová
Název
Vložil
Vloženo
Práva