Mgr. Jana Nádeníčková
Master's thesis
Individuální výuka němčiny
Teaching German one-to-one
Anotácia:
Diplomová práce ,,Der individuelle Deutschunterricht‘‘ pojednává o individuálním vyučování německého jazyka. V první části práce jsou popsána teoretická východiska, teze a přístupy k individuální a skupinové výuce. Je zde vysvětlen pojem individuální výuka a popsány typické prvky a znaky individuálního vyučování. Hlavní pozornost je věnována kladům a záporům individuální výuky, jejímu obsahu, ale také …viacAbstract:
The Diploma Thesis “Der individuelle Deutschunterricht‘‘ deals with the individual education of German language. The theoretical starting points, theses and approaches to an individual and a group education are described in the first part. The idea of the individual education is explained and the typical items and features of it are described there. The main focus is on the advantages and disadvantages …viacKľúčové slová
výuka německého jazyka individuální a skupinová výuka doučování klady a zápory individuální výuky typy a styly učení motivační faktory vzdělávací obsah požadavky a individuální potřeby žáků pedagogická komunikace education of German language individual and group education tutorage accomplishments and spurs of teaching one-to-one learning types and styles factors of motivation syllabus students’ requirements and needs pedagogical communication
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l5xad/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2007
- Vedúci: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in German Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
Nenásilná komunikace v pojetí volnočasových pedagogů
Karolína Valoušková -
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ -
Komunikace ve výuce AJ na VŠ
Aneta Bartošová -
Using stories in one-to-one teaching of children
Alice Bolcková -
Motivational Practice in One to One Teaching of English
Věra Fialová -
Teaching English One-to-One
Helena Skalová -
Effective Teaching in a Group versus One-to-One Course at a Language School
Iveta Štěrbová -
Marketingové strategie v období globalizace: výhody a nevýhody standardizace a adaptace
Anzhelika Khaustova