Bc. Veronika Vobrubová

Diplomová práce

Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor kampaně vybraných politických stran

Assessment of Political Marketing Efficiency - Campaign Analysis of Selected Political Parties
Anotace:
Na základě rozboru teoretických zdrojů jsou vymezeny základní pojmy a ujasněna možná kritéria posuzování efektivnosti politického marketingu. Prostřednictvím výzkumné sondy je posuzována efektivita politického marketingu dvou vybraných politických stran ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2017. Práce na základě získaných poznatků navrhuje možná zlepšení politického marketingu …více
Abstract:
Based on the analysis of theoretical sources, the basic concepts are defined and possible criteria for assessing the effectiveness of political marketing are clarified. Through the research probe, the effectiveness of the political marketing of two selected political parties in the elections to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2017 is assessed. Based on the acquired …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2020
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní