Roman Šulek

Bakalářská práce

Návrh marketingové strategie na trhu s krbovými kamny

Marketing Strategy Design on the Stove Market
Anotace:
Společnost ROMOTOP, spol. s r.o. v současnosti čelí rostoucímu počtu konkurentů na trhu krbových kamen v ČR, s čímž je také spojeno riziko ze ztráty tržního podílu a objemu prodeje. Společnost ROMOTOP, spol. s r.o. jako lídr trhu s krbovými kamny usiluje o udržení svého postavení na trhu, proto je nezbytné, aby společnost ROMOTOP, spol. s r.o. získávala nové zákazníky a zároveň si udržela stávající …více
Abstract:
ROMOTOP Ltd. presently faces to increasing number of competitors on the stove market in the Czech Republic with which is associated risk of loss of market share and sales. ROMOTOP Ltd. as leader of stove market strives for preservation of its market position that is why it is necessary that ROMOTOP Ltd. gains new customers and together keep current customers. Goal of the task is to design marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
  • Vedoucí: Markéta Zajarošová
  • Oponent: Petr Baránek

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod