Návrh marketingové strategie na trhu s krbovými kamny – Roman Šulek
Roman Šulek
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie na trhu s krbovými kamny
Marketing Strategy Design on the Stove Market
Anotácia:
Společnost ROMOTOP, spol. s r.o. v současnosti čelí rostoucímu počtu konkurentů na trhu krbových kamen v ČR, s čímž je také spojeno riziko ze ztráty tržního podílu a objemu prodeje. Společnost ROMOTOP, spol. s r.o. jako lídr trhu s krbovými kamny usiluje o udržení svého postavení na trhu, proto je nezbytné, aby společnost ROMOTOP, spol. s r.o. získávala nové zákazníky a zároveň si udržela stávající …viacAbstract:
ROMOTOP Ltd. presently faces to increasing number of competitors on the stove market in the Czech Republic with which is associated risk of loss of market share and sales. ROMOTOP Ltd. as leader of stove market strives for preservation of its market position that is why it is necessary that ROMOTOP Ltd. gains new customers and together keep current customers. Goal of the task is to design marketing …viacKľúčové slová
ROMOTOP spol. s r.o. marketingová strategie segmentace zákazníků krbová kamna vytápění Wardova metoda hierarchické seskupování hodnota zákazníka pro podnik hodnota pro zákazníka potencionální zákazníci osobní dotazování rodinný dům nízkoenergetický dům cílová skupina keramické kachle strategický marketing trh krbových kamen.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91987
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedúci: Markéta Zajarošová
- Oponent: Petr Baránek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová