Hlavní příčiny stresu u žáků se SVP – Slávka TATARKOVÁ
Slávka TATARKOVÁ
Bakalářská práce
Hlavní příčiny stresu u žáků se SVP
The main causes of student stress with special educational needs
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice stresu, stresorům, jeho příčinám a projevům u žáků druhých stupňů základních škol, se zaměřením na stres u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to na část teoretickou a na část praktickou. Teoretická část je rozdělena do tří hlavních kapitol. První se zaměřuje na definici stresu, stres ve škole, projevy stresu …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the issue of stress, stressors, its causes and manifestations in secondary school students, with a focus on stress in students with special educational needs. The work is dividend into two main parts, the theoretical part and the practical part. The theoretical part is dividend into three chapters. The first focuses on the definition of stress, stress at school, manifestations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 8. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Iva Wedlichová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TATARKOVÁ, Slávka. Hlavní příčiny stresu u žáků se SVP. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Stres u žáků středních škol
Jana JANKŮ