INSTITUCIONALIZACE NOVÝCH HODNOT A ZÁSAD V JEDNÁNÍ MANAŽERŮ – David Smetánka
David Smetánka
Doctoral thesis
INSTITUCIONALIZACE NOVÝCH HODNOT A ZÁSAD V JEDNÁNÍ MANAŽERŮ
INSTITUTIONALIZATION OF MANAGERIAL NEW VALUES AND STANDARDS
Abstract:
V literárním rozboru je kladen důraz především na vliv nových hodnot a zásad v koncernu Volkswagen na jednání manažerů ve Škoda Auto. V teoretické části se autor opírá o přístupy institucionální a organizačně-kulturní a přístupy ke stylu řízení. Dále je proveden výzkum pro ověření teorie, potvrzení či vyvrácení hypotéz a zodpovězení otázek, které s tímto tématem souvisejí. Experimentální část se nejprve …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 9. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/4216
Thesis defence
- Date of defence: 26. 9. 2007
- Supervisor: Eva Hrčková
- Reader: Jiří Dědina, Karel Chadt
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/4216
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doctoral programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Analýza náborového procesu v dealerství Škoda Auto a Volkswagen
Diana Lébrová -
Koncept distribuce vozů Škoda Auto a.s. vyráběných ve Volkswagen Slovakia a.s. do české distribuční sítě.
Artur Sakhan -
Proces vyrovnání fixních a variabilních nákladů při výrobě vozů koncernu Volkswagen ve Škoda Auto a.s
Žaneta Myšáková -
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
Kristýna Kepková -
Financování projektů vývoje na zakázku v podmínkách Škoda Auto, a.s. a jejich význam při získávání vývojových kompetencí v rámci koncernu Volkswagen Group.
Martina Najmanová -
Kurzwörter in der Firmenkommunikation am Beispiel der Unternehmen Volkswagen AG und ŠKODA AUTO a.s.
Margit Ledvinová -
Market Entry Strategy of Skoda-Auto into the United States
Filip Procházka -
Acquisition of Škoda Auto company by Volkswagen Group
Vojtěch NÁVĚLEK