INSTITUCIONALIZACE NOVÝCH HODNOT A ZÁSAD V JEDNÁNÍ MANAŽERŮ – David Smetánka
David Smetánka
Doctoral thesis
INSTITUCIONALIZACE NOVÝCH HODNOT A ZÁSAD V JEDNÁNÍ MANAŽERŮ
INSTITUTIONALIZATION OF MANAGERIAL NEW VALUES AND STANDARDS
Anotácia:
V literárním rozboru je kladen důraz především na vliv nových hodnot a zásad v koncernu Volkswagen na jednání manažerů ve Škoda Auto. V teoretické části se autor opírá o přístupy institucionální a organizačně-kulturní a přístupy ke stylu řízení. Dále je proveden výzkum pro ověření teorie, potvrzení či vyvrácení hypotéz a zodpovězení otázek, které s tímto tématem souvisejí. Experimentální část se nejprve …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 9. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/4216
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 9. 2007
- Vedúci: Eva Hrčková
- Oponent: Jiří Dědina, Karel Chadt
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/4216
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doctoral programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza náborového procesu v dealerství Škoda Auto a Volkswagen
Diana Lébrová -
Koncept distribuce vozů Škoda Auto a.s. vyráběných ve Volkswagen Slovakia a.s. do české distribuční sítě.
Artur Sakhan -
Proces vyrovnání fixních a variabilních nákladů při výrobě vozů koncernu Volkswagen ve Škoda Auto a.s
Žaneta Myšáková -
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
Kristýna Kepková -
Financování projektů vývoje na zakázku v podmínkách Škoda Auto, a.s. a jejich význam při získávání vývojových kompetencí v rámci koncernu Volkswagen Group.
Martina Najmanová -
Kurzwörter in der Firmenkommunikation am Beispiel der Unternehmen Volkswagen AG und ŠKODA AUTO a.s.
Margit Ledvinová -
Market Entry Strategy of Skoda-Auto into the United States
Filip Procházka -
Acquisition of Škoda Auto company by Volkswagen Group
Vojtěch NÁVĚLEK