Voyeuristický film: Neoformalistická analýza snímku Miluj mě, prosím – Bc. Karel Musil
Bc. Karel Musil
Bakalářská práce
Voyeuristický film: Neoformalistická analýza snímku Miluj mě, prosím
Voyeuristic Film: Neoformalist Analysis of the Film Wicker Park
Anotace:
Tato bakalářská diplomová práce se zabývá americkým snímkem Miluj mě, prosím (v originále Wicker Park) režiséra Paula McGuigana, který byl uveden v roce 2004. Snímek je remakem francouzského filmu Byt (L'Appartement) z roku 1996. Práce je rozdělena na dvě hlavní části: první se zabývá ekonomicko-historickým kontextem vzniku filmu a druhá pak jeho neoformalistickou analýzou. Dominantou snímku je voyeurismus …víceAbstract:
This bachelor thesis analyses the American film Wicker park from the director Paul McGuigan, released in 2004. It is the remake of French 1996 film L'Appartement. First part of the thesis describes the production history of the analysed picture, while the second centers around neoformalist analysis of the film. Wicker Park is also noteworthy for the heavy use of flashbacks.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wixi8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Lukáš Skupa, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MUSIL, Karel. \textit{Voyeuristický film: Neoformalistická analýza snímku Miluj mě, prosím} [online].
Brno, 2011 [cit. 2021-01-21]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/12r3j2/>.
Bakalářská práce.
Masarykova univerzita, Filozofická fakulta.
Vedoucí práce Mgr. Lukáš Skupa, Ph.D..
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury
Práce na příbuzné téma
-
Neoformalistická analýza filmu Pan Nikdo: Mnohaúrovňový narativní systém
Martin Ingr -
Sebe-uvědomělost jako superschopnost? Neoformalistická analýza filmu Deadpool
Aneta Klimešová -
"Ja je niekto iný." Neoformalistická analýza filmu I'm not there
Lívia Laczová -
Westernová nostalgie – neoformalistická analýza filmu Opravdová kuráž
Jiří Jagoš -
Princip subjektivizace: Neoformalistická analýza filmu Veřejní nepřátelé
Michal Valeš -
Dvojitá Metafikce ve filmu Horší už to nebude. Neoformalistická analýza
Kateřina Borovská -
Dualita filmové formy: Neoformalistická analýza snímku Protektor
Jana Repáková -
Exteriér a interiér profesora Humberta Humberta - neoformalistická analýza filmu Lolita
Adéla Anna Vavrečková