Začlenění dětí z cizojazyčného prostředí do běžné mateřské školy – Petra SOLANSKÁ
Petra SOLANSKÁ
Bachelor's thesis
Začlenění dětí z cizojazyčného prostředí do běžné mateřské školy
Integration of a foreign language children at an ordinary kindergarten
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou dětí z cizojazyčného prostředí a jejich začleněním do běžné mateřské školy. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se věnuje multikulturní výchově, jejímu legislativnímu vymezení, jejím specifikům a také významu. Druhá kapitola se zabývá vývojem dětí v předškolním období. Jsou zde popsány …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with problematic of children from multi language environment and their integration in ordinary kindergarten. The thesis is divided into theoretical part and practical part. Theory is split into three chapters. The first chapter describes multicultural upbringing, its legislative scope, its specifics and importance. The second chapter describes children development in preschool …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 4. 5. 2021
- Supervisor: Mgr. Iva Klugová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SOLANSKÁ, Petra. Začlenění dětí z cizojazyčného prostředí do běžné mateřské školy. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Srovnávací studie přístupů k dětem z cizojazyčného prostředí
Zuzana VÁPENÍKOVÁ -
Srovnávací studie přístupů k dětem z cizojazyčného prostředí
Zuzana VÁPENÍKOVÁ -
Dítě z cizojazyčného prostředí a jeho integrace v běžné mateřské škole
Martina LONČAR -
Připravenost dětí z cizojazyčného prostředí na vstup do základní školy
Linh NGUYENOVÁ -
Inkluzivní vzdělávání předškolního dítěte z cizojazyčného prostředí
Monika Heřmanská -
Názory učitelů mateřských škol na individuální vzdělávání v rodinném prostředí
Magdaléna Fuksová -
Individuální přístup k žákům v době po dlouhodobé distanční výuce
Veronika ČUJKOVÁ -
Rozvoj komunikace u dětí s poruchami autistického spektra pomocí alternativní a augmentativní komunikace
Eva Libánská