Začlenění dětí z cizojazyčného prostředí do běžné mateřské školy – Petra SOLANSKÁ
Petra SOLANSKÁ
Bachelor's thesis
Začlenění dětí z cizojazyčného prostředí do běžné mateřské školy
Integration of a foreign language children at an ordinary kindergarten
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou dětí z cizojazyčného prostředí a jejich začleněním do běžné mateřské školy. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se věnuje multikulturní výchově, jejímu legislativnímu vymezení, jejím specifikům a také významu. Druhá kapitola se zabývá vývojem dětí v předškolním období. Jsou zde popsány …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with problematic of children from multi language environment and their integration in ordinary kindergarten. The thesis is divided into theoretical part and practical part. Theory is split into three chapters. The first chapter describes multicultural upbringing, its legislative scope, its specifics and importance. The second chapter describes children development in preschool …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2021
- Vedúci: Mgr. Iva Klugová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOLANSKÁ, Petra. Začlenění dětí z cizojazyčného prostředí do běžné mateřské školy. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Srovnávací studie přístupů k dětem z cizojazyčného prostředí
Zuzana VÁPENÍKOVÁ -
Srovnávací studie přístupů k dětem z cizojazyčného prostředí
Zuzana VÁPENÍKOVÁ -
Dítě z cizojazyčného prostředí a jeho integrace v běžné mateřské škole
Martina LONČAR -
Připravenost dětí z cizojazyčného prostředí na vstup do základní školy
Linh NGUYENOVÁ -
Inkluzivní vzdělávání předškolního dítěte z cizojazyčného prostředí
Monika Heřmanská -
Názory učitelů mateřských škol na individuální vzdělávání v rodinném prostředí
Magdaléna Fuksová -
Individuální přístup k žákům v době po dlouhodobé distanční výuce
Veronika ČUJKOVÁ -
Rozvoj komunikace u dětí s poruchami autistického spektra pomocí alternativní a augmentativní komunikace
Eva Libánská