Nástroje propagace destinací založené na moderních technologiích a jejich využití městskými úřady – Helena Hofrajtrová
Helena Hofrajtrová
Master's thesis
Nástroje propagace destinací založené na moderních technologiích a jejich využití městskými úřady
Methods and strategies for advertising holiday destinations based on modern technologies and their utilization by municipal authorities
Abstract:
Diplomová práce se zabývá činností veřejné správy v oblasti propagace destinací. Konkrétně je zaměřena na přístup městských úřadů k využití moderních technologií pro rozvoj turismu a zvýšení povědomí o městě. V teoretické části práce je popsána role veřejné správy v cestovním ruchu a při propagaci destinací. Jejím jádrem je představení jednotlivých nástrojů, které městské úřady mohou používat k propagaci …moreAbstract:
The thesis inquires into public administration activities in the sphere of advertising holiday destinations. It specifically concentrates on the approach of municipal authorities regarding utilization of modern technologies for the growth of the tourist industry and increase of public awareness of their towns. In the theoretical section, the role of public administration in tourism and advertising …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42664
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2014
- Supervisor: Jan Vláčil
- Reader: Helena Mitwallyová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOFRAJTROVÁ, Helena. \textit{Nástroje propagace destinací založené na moderních technologiích a~jejich využití městskými úřady}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2013. Available from: https://theses.cz/id/139o1x/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42664
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomie a hospodářská správa / Veřejná správa
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie společnosti IZOSTAV Industry
Kateřina Málková -
Pivní turismus jako podforma gastroturismu v Moravskoslezském kraji
Dominik Vengel -
Etnický turismus jako nástroj propagace kultury a nástroj zlepšení životních podmínek původních obyvatel Austrálie
Sebastián STANKUŠ -
Kulturní turismus v lokální destinaci Táborsko
Lenka Formánková -
Marketingová strategie pro nový produkt A Day OUT at the Wells, propagace turismu v Tunbridge Wells, Kent
Radka SLABĚŇÁKOVÁ -
Propagace České republiky na čínském trhu cestovního ruchu
Lucie Hůrková -
Mediální propagace turistické lokality
Tereza Veverková -
Městský turismus - příslib hledačům ráje?
Eliška Matějová