Nástroje propagace destinací založené na moderních technologiích a jejich využití městskými úřady – Helena Hofrajtrová
Helena Hofrajtrová
Diplomová práce
Nástroje propagace destinací založené na moderních technologiích a jejich využití městskými úřady
Methods and strategies for advertising holiday destinations based on modern technologies and their utilization by municipal authorities
Anotace:
Diplomová práce se zabývá činností veřejné správy v oblasti propagace destinací. Konkrétně je zaměřena na přístup městských úřadů k využití moderních technologií pro rozvoj turismu a zvýšení povědomí o městě. V teoretické části práce je popsána role veřejné správy v cestovním ruchu a při propagaci destinací. Jejím jádrem je představení jednotlivých nástrojů, které městské úřady mohou používat k propagaci …víceAbstract:
The thesis inquires into public administration activities in the sphere of advertising holiday destinations. It specifically concentrates on the approach of municipal authorities regarding utilization of modern technologies for the growth of the tourist industry and increase of public awareness of their towns. In the theoretical section, the role of public administration in tourism and advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42664
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
- Vedoucí: Jan Vláčil
- Oponent: Helena Mitwallyová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42664
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Veřejná správa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti IZOSTAV Industry
Kateřina Málková -
Pivní turismus jako podforma gastroturismu v Moravskoslezském kraji
Dominik Vengel -
Etnický turismus jako nástroj propagace kultury a nástroj zlepšení životních podmínek původních obyvatel Austrálie
Sebastián STANKUŠ -
Kulturní turismus v lokální destinaci Táborsko
Lenka Formánková -
Marketingová strategie pro nový produkt A Day OUT at the Wells, propagace turismu v Tunbridge Wells, Kent
Radka SLABĚŇÁKOVÁ -
Propagace České republiky na čínském trhu cestovního ruchu
Lucie Hůrková -
Mediální propagace turistické lokality
Tereza Veverková -
Městský turismus - příslib hledačům ráje?
Eliška Matějová