Výuková komunikace na málotřídních školách – Bc. Marie Pospíšilová
Bc. Marie Pospíšilová
Diplomová práce
Výuková komunikace na málotřídních školách
Educational communication at the small schools with composite classes
Anotace:
Výzkumná práce řeší problematiku výukové komunikace na málotřídních školách, kde v jedné třídě se vyučuje více ročníků, což ovlivňuje vzájemnou podobu komunikace mezi učitelem a žákem. Teoretická část je zaměřena na tři hlavní koncepty, a to málotřídní školy v České republice, formy vyučování na málotřídní škole a komunikaci ve školní třídě. Empirická část charakterizuje jak metodologický postup, tak …víceAbstract:
The research work deals with the issue of educational communication at the small chool with composite classes, where one class includes more years, which affects the mutual form of communication between teacher and student. The theoretical part is focused on three main concepts - small class schools in the Czech Republic, the forms of teaching in small schools and communication in the classroom. The …víceKlíčová slova
málotřídní škola historie málotřídních škol přímé vyučování samostatná práce pedagogická komunikace dialog otázka struktura pedagogické komunikace small school with composite classes history of the small schools with composite classes unassisted work direkt teaching educational communication dialogue structure of educational communication
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 1. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jso3d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2013
- Vedoucí: doc. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
The Relationship Between Pop Songs Used in the Film Forrest Gump and the History of the United States from the 1950s to the 1970s
Hana Barborková -
Implement the Strategic Plan of Educational and Creative Activities of the Faculty of Education, Palacký University in Olomouc
Davide PAVESI -
Use of an Interactive Whiteboard in English Lessons in a Small School with Composite Classes
Lukáš ČIKL -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Pedagogická komunikace a interakce ve třídách s asistentem pedagoga
Jana Haldová -
Verbální a nonverbální komunikace českých booktuberů
Martin ŠLAT -
Porovnání prostředků a funkcí neverbální komunikace na prvním a druhém stupni základní školy
Veronika Česká -
SENIOŘI A KOMUNIKACE NA INTERNETU
Diana Pavlisová