Jaroslav Břešťan
Diplomová práce
e-Business v B2B obchodu
E-business in B2B commerce
Anotace:
Cílem této diplomové práce je popsat vznik a vývoj e-business. Zmapovat dosavadní vývoj tohoto odvětví a zaměřit se přitom na oblast B2B, tedy obchodní vztah mezi firemními subjekty. V rámci oblasti e-business se tato práce blíže zaměřuje na e-commerce a popisuje jednotlivé formy B2B e-commerce jako je EDI, internetové obchody, elektronická tržiště a privátní průmyslové sítě. Diplomová práce se také …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to describe the origin and development of e-business. To map the current development of this industry and focus on the B2B area, ie the business relationship between corporate entities. Within the field of e-business, this work focuses on e-commerce and describes the various forms of B2B e-commerce such as EDI, online stores, electronic marketplaces and private industrial …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81468
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 8. 2020
- Vedoucí: Jiří Přibil
- Oponent: Vladislav Bína
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81468
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Zadávání veřejných zakázek přes elektronická tržiště veřejné správy se zaměřením na veřejné zakázky malého rozsahu
Helena Minaříková -
Elektronická tržiště veřejné správy ČR
Tomáš Rusinko -
Specifika návrhu aplikaci pro elektronická tržiště
Václav Dorazil -
Elektronický obchod a role administrátora
Daniela Vostradovská -
Measures to improve the performance of an e-business
Pryas Mehta -
Překážky digitalizace v oblasti e-commerce na B2B trhu
Kristýna Červenková -
Podnikatelský plán k založení B2B e-shopu kosmetickými potřebami
David Ptáček -
Využití digitálního marketingu pro zvýšení prodejů e-shopu v B2B sektoru
Libor Osouch