Libor Osouch

Bakalářská práce

Využití digitálního marketingu pro zvýšení prodejů e-shopu v B2B sektoru

Using Digital Marketing to Increase Eshop Sales in B2B Sector
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím digitálního marketingu pro zvýšení prodejů e-shopu, který působí na B2B trhu. Pro účely práce byla zvolena nová firma prodávající ekologické obaly do gastronomických podniků s názvem Pack & Care. Teoretická část práce se zabývá vymezením pojmů z oblasti marketingu v B2B sektoru, digitální komunikace, e-commerce a stanovením metodiky práce. V rámci praktické …více
Abstract:
This bachelor thesis researches how to use digital marketing to increase sales of e-shop, which operate in the B2B market. For the work, a new company selling ecological packa-ging to gastronomic companies called Pack & Care was chosen. The theoretical part of the thesis deals with the definition of concepts in the field of marketing in the B2B sector, digital communication, e-commerce and the determination …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Tomáš Šula, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Osouch, Libor. Využití digitálního marketingu pro zvýšení prodejů e-shopu v B2B sektoru. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe