Internetový marketing jako efektivní nástroj podpory prodeje. – Tomáš Prajer
Tomáš Prajer
Master's thesis
Internetový marketing jako efektivní nástroj podpory prodeje.
Internet Marketing as an Effective Tool for Promoting Sales
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou internetového marketingu a jeho využití při podpoře prodeje. Cílem je popis, analýza a návrh optimální skladby nástrojů marketingu ve společnosti Tomáš Gromnica. Tato práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována vysvětlení veškerých pojmů, které k internetovému marketingu neodmyslitelně patří. Mezi ně zahrnujeme nástroje …viacAbstract:
This thesis deals of issue internet marketing and it is use in promoting sales. The goal is description, analysis and design the optimal mix of marketing tools in the company of Thomas Gromnica. This thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is devoted to an explanation of any terms which inherently belong to internet marketing. These include tools such as SEO …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/93504
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
- Vedúci: Milan Stoch
- Oponent: Šárka Vilamová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PRAJER, Tomáš. \textit{Internetový marketing jako efektivní nástroj podpory prodeje.}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/13m5pj/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíMaster programme / odbor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Využití internetového marketingu vybraného podniku
Kateřina Churá -
Analýza internetového marketingu turistického města Naroč
Anastasiya Vinahradava -
Využití internetového marketingu ve vybraném podniku
Tu-Trinh Phamová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi Univerzity Karlovy
Tomáš Pospíšek -
Moderní nástroje internetového marketingu
Eva Duhaňová -
Nástroje internetového marketingu
Kamil Lhoták -
Moderní nástroje internetového marketingu
Barbora Žákovcová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi společnosti X a Y
Ngoc Nguyen Viet